اول از همه اینو پلی کنو انرژی بگیر سوییت!3>>
 
 
bayan tools ROSEHard To Love
سلام به روی ماه همتون؛ممکنه حالتون الان بد باشه...باید بدونید که منم وعض خوبی ندارم
اما وقتی دارم اینو مینویسم خوبم،پس شماهاهم خوب باشید؛باشه؟:)ناگفته نماند که حالم برای اینکه دارم توی این وب می نویسم خوبه!شاید بغضی هاتون خبرداشته باشید بعضیا هم حواسشون نباشه اما الان من 8یا9تا وب تو پلنم دارمو...
 
 
حسابی سرم شلوغه...اما دلم برای اینجا تنگ شده بود و اومدم خزبلات بوگم!:)
امتحانای فاکی اکثرمون تمومه ماله منم هفته پیش تموم شد ولی هیچ غلطی نکردم
جز
خاب؛بیشتر12 ساعت روز خابمو الان میخام ایزوپید2 د آیدلو ببینم؛به اونی ویولت نگویید!:)
و بگم اگ توجه تون ب فنساین لیسا جلب نشد؛ججلب کنم. یس بنده فنساین برای لیسا زدمو بلینک کلی حمایت کردم:")))میدونید الان واقعا نمیدونم چی زر زر کنم چون هیچی ندرم!!
اما اگ دوست داشتید باهام حرف بزنید من هستم.تا صب بیدارم:))
 
~اینبار میخام حالتونو خوب کنم!~
ولی خودم اوکی نیستم:)!